2012. október 8., hétfő

Új hajszín,új én

A volt blogomon írtam, hogy abbahagyom a blogolást,de mint láthajtjátok nem megy az olyan könnyen. Jött az ihlet,hogy lehetne valami másat ,valami izgalmasat csinálni :). Úgy gondolom kinőttem már a "megmutatom mit vettem,mi volt rajtam blogot...". Ez a dolog teljes mértékben rólam és az engem foglalkoztató dolgokról fog szólni, szóval elég sokszínűnek ígérkezik :D

Szeptemberben fogtam magam és befestettem a hajam vörösre. Az elhatározás alapjai: -a szőke nagyon roncsolja a hajat
- valamilyen "komolyabb" hajszín szerettem volna
-untam a régi hajszínem,a régi önmagam
-úgy gondoltam egy új hajszín segít picit megváltozni

(közvetlenül festés után)


 ( a napfény és a hajmosások hatása,eredetileg ilyen hajszínt szerettem volna )


Az ősz színeiben pompázom haha :D



1 megjegyzés: